Transport
We reizen in kleine groepen van 6 tot 12 deelnemers en dit met twee tot drie begeleid(st)ers, naargelang het aantal deelnemers. We reizen per vliegtuig en/of per autocar, voorzien van alle comfort.
Hotels
We kiezen voor gezellige drie- en viersterrenhotels, gelegen in een aangename omgeving. We verblijven afhankelijk van de reis in half pension alsook in hotels met de populaire all-in formule.
Kamers
We overnachten in twee- of driepersoonskamers. Daarnaast kan je, mits toeslag en altijd op aanvraag, een single kamer reserveren.
Opgelet: de badkamers beschikken regelmatig over een douche in bad. Het is belangrijk dat de deelnemers zich hierin kunnen wassen.
Eenmaal ter plaatse zitten we gezellig samen met een welkomstdrankje, worden er goede afspraken gemaakt en kan iedereen zijn wensen laten kennen i.v.m. de kamerverdeling, uitstappen, etc. Het is tenslotte hún vakantie.
De begeleiders zullen alles regelen in de mate van het mogelijke. Ter plaatse worden kluisjes gehuurd om het geld, tickets en waardevolle voorwerpen in op te bergen, dit om verlies te voorkomen.
Wanneer we een drankje nuttigen in het hotel en op excursie gaan, legt iedereen hetzelfde bedrag uit dat één van de begeleiders zal bijhouden om alle consumpties van te betalen. Omwille van praktische redenen laten we we deelnemers niet apart betalen.
Onze deelnemers kunnen 24/24 rekenen op ervaren begeleiders die steeds instaan voor:
Het begeleidingsteam doet steeds al het nodige om iedere deelnemer tevreden te stellen!
Aan het einde van de reis maken we voor iedereen apart een fiche op met de afrekening en een beknopt verslagje van de reis.
Dit wordt meegegeven onder gesloten omslag. De deelnemers die zelf hun geld wensen te beheren, moeten dit vermelden op de medische fiche om problemen te voorkomen. Voor hen wordt er vanzelfsprekend ook geen afrekening gemaakt op het einde van de reis. Het is belangrijk dat de medische fiche nauwkeurig ingevuld wordt. Ze dient samen met het inschrijvingsformulier naar Anders Aktief opgestuurd te worden of ingevuld op de website.
Onze reizen zijn gegarandeerd vanaf zes deelnemers, uiterlijk vier weken voor afreis. Bij minder deelnemers kan de reis kosteloos worden geannuleerd. Uiteraard kan de deelnemer altijd een andere beschikbare reis kiezen uit ons aanbod.
Bij reservatie wordt een bestelbon via mail of per post toegestuurd. Wij vragen een voorschot van 35% van de reissom. Het saldo moet 6 weken voor vertrek voldaan worden. De documenten (vliegtickets, vouchers hotel, reisverzekering) worden door de begeleider meegebracht naar de luchthaven. Ongeveer één week voor afreis ontvangt u een vertrekbrief met alle gegevens en info over de reis.
Prijzen zijn telkens inclusief:
Vlucht, transfer van de luchthaven naar het hotel en terug, maaltijden volgens programma en begeleiding.
Niet inbegrepen in de prijs:
Niet-vermelde maaltijden, dranken, persoonlijke uitgaven, annulatie- en reisbijstandsverzekering, uitstappen en inkomgelden.
Een annulatie-en reisbijstandsverzekering kan steeds worden bijgeboekt. De prijs verschilt per reis en staat vermeld op het inschrijvingsformulier.
Voor een vlot verloop van de reis is het noodzakelijk dat de medische fiche zorgvuldig en voor elke deelnemer afzonderlijk ingevuld wordt.
COVID-19 info : Volg instructies op de site van onze overheid: www.diplomatie.belgium.be - reisadvies en info per bestemming
Pakketreis vliegvakantie wordt enkel geannuleerd bij negatief reisadvies van de overheid, zo niet gelden de algemene voorwaarden.
Voor inschrijvingen ga je naar 'Reizen'. Per bestemming kan je extra informatie vinden. Kies je gewenste reis en vul onderaan alle gegevens in. Van zodra we jou inschrijving binnen hebben nemen je contact met je op. Je ontvangt dan van ons de bestelbon samen met de details in verband met betaling.